?>

دیجیتال مارکتینگ صنعتی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
دیجیتال مارکتینگ صنعتی

دیجیتال مارکتینگ صنعتی  ؛ برای افزایش اطلاعات افراد گوناگون بسیار با اهمیت می باشد . به همین دلیل مقاله پیش رو تلاش می کند تا در ارتباط با دیجیتال مارکتینگ صنعتی و طراحی سایت صنعتی و همچنین طراحی سایت و متخصص سئو ، اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهد .

دیجیتال مارکتینگ صنعتی
دیجیتال مارکتینگ صنعتی

دیجیتال مارکتینگ صنعتی

تدوین دیجیتال مارکتینگ صنعتی برای هر کسب و کار واقعا فرایند پیچیده و سختی است روشی که شما برای افزایش فروش فعالیت خاص در اینترنت به کار میبرید . با دیگر فعالیتها کاملا متفاوت است و عوامل مختلفی وجود دارد که این تفاوت ها را به وجود می اورند. کارخانه های صنعتی یکی از همین فعالیتهایی است که برنامه استراتژِی خاصی برای دیجیتال مارکتینگ خود نیاز دارد برای اینکه مشتریان نوع بازار و تمامی فعالیتهای انجام داده شده در انجا کاملا خاص و واحد است. برای آشنایی با سئو کار حرفه ای در تهران وبینو را دنبال کنید .

دیجیتال مارکتینگ صنعتی
دیجیتال مارکتینگ صنعتی

دیجیتال مارکتینگ چیست

دیجیتال مارکتینگ شامل  تمامی فعالیتهای بازاریابی میشود که از طریق اینترنت صورت میگیرد . مشاغل مانند شبکه های اجتماعی ایمیل و سایر وب سایتها برای برقراری ارتباط با مشتریان فعلی خود استفاده میکنند  . دیجیتال مارکتینگ به استفاده از از تاکیتک های و کانال های مختلف با مشتریان خود ارتباط برقرار میکند . تبلیغات دیجیتال بازاریابی از طریق ایمیل بروشورهای آنلاین و موارد دیگر استفاده میکند تا با مشتریان خود در ارتباط باشد در نتیجه تمام این صحبتها برای داشتن توان رقابتی به عنوان یک صاحب بیزینسی باید حداقل یک سری از جنبه های دیجیتال مارکتینگ را داشته باشد.

 

دیجیتال مارکتینگ صنعتی
دیجیتال مارکتینگ صنعتی

انواع خدمات دیجیتال مارکتینگ

ما در یک جهان وابسته به تکنولوژی زندگی میکنیم که برای هر چیزی و رفع نیازهایمان به اینترنت متصل میشویم . بازاریابی دیجیتال شامل طیف گسترده از تاکنیک های بازار یابی و تکنولوژی های مورد استفاده برای ارتباط با مشتریان بالقوه و گرم نگه داشتن مشتریان فعلی است در اینجا به انواع خدمات دیجیتال مارکتینک اشاره میکنم.

1-سئو سایت

2-تدوین استراتژی

3-طراحی سایت

4-مشاوره

5-تبلیغات در گوگل

6-برنامه ریزی تولید محتوا

7-طراحی و اجرای کمپین تبلیغات

8-تولید محتوای هدف مند

 

 

دیجیتال مارکتینگ صنعتی
دیجیتال مارکتینگ صنعتی

 

 

ابزار های دیجیتال مارکتینگ

در اینجا به چند نوع دیجیتال مارکتینگ معرفی میکنیم  تا ابزارهای بازاریابی را بهتر بشناسید.

1-وبسایت : شما در وب سایت خود میتوانید هرگونه محتوایی اعم از نوشتن ،عکس ، متن ، ویدیو ،و…را قرار دهید بنابراین محتوا وب سایت نمایانگر فعالیتهای تجاری ،لوگو،نحوه کارکرد ،و…است که به مشتریان خود ارائه میدهد . در دیجیتال مارکتینگ داشتن یک وب سایت امری اجتناب نا پذیر به نظر می رسد چون دارایی مهم ما برای اعلام خود به دیگران است.

2-وبلاگ : داشتن وبلاگ برای انجام فعالیت در زمینه دیجیتال مارکتینگ میتوان از کم هزینه ترین کارها باشد در وبلاگ تولید محتوا میشود.

3-اینفوگرافیک :اینفوگرافیک در واقع تلفیقی است که از عکس و نوشته . به صورت که با ترسیم یک چارت معنادار و افزودن نوشته های مناسب با کمک تصویر گری بهترین انتقال مفهوم مورد نظر مخاطب است.

4-کتاب دیجیتالی : در فضای دیجیتالی مارکتینگ میتوان ان را معادل بروشورها و مجله های تبلیغاتی در دنیای فیزیکی دانست این کتابها دیجیتالی میتوان در دنیای فیزیکی دانست این کتابهای دیجیتالی میتوان شامل تبلیغات عکسی و متن شرح خدمات و کالای مورد نظر و…باشد.

5-اکانت شبکه های اجتماعی : فیس بوک اینستاکرام ،تلگرام و…فضای هستند که به راحتی به ساخت یک اکانت رایگان میتوان گوشه ای از ان فضاها را به خود اختصاص دهند.

 

 

دیجیتال مارکتینگ صنعتی
دیجیتال مارکتینگ صنعتی

دیجیتال مارکتینگ در صنعت

دیجیتال مارکتینگ و طراحی وب در صنعت در این روزها بسیار مورد استقبال کارفرماها قرار گرفته است چون اصلاعات بیشتری در مورد ان به دست اوردند با کسترش اینترنت موبایل و شبکه های اجتماعی استفاده از بستر اینترنت به ابزاری جهت تبلیغات و بازاریابی در صنایع مختلف تبدیل شده است. موجی که با توسط اینفلوئنسرها شروع شده و با استارت آپ های وب سایتها خرید انلاین کالا و محصولات ادامه یافت در سالهای اخیر بررسی های مختلفی را در فضای کسب و کار انلاین انجام دادیم و به این نتیجه رسیدیم که در صنایع مختلف که اغلب شیوه کارشان از طریق دیجیتال مارکتینگ است به پیشرف بیشتری داشته هستند.

دیجیتال مارکتینگ صنعتی
دیجیتال مارکتینگ صنعتی

بازاریابی دیجیتال در صنعت

فعالیتهای بازار یابی دیجیتالی در حال تبدیل شدن به مهم ترین بخش فرایند بازار یابی است با وجود کسب و کارهای که می توان همپایی با تحولات و رفتار مصرف کننده و چشم انداز های نوین بازار یابی را در موقعیتی قرار دهند تا نام تجاری خود را ارتقا دهند . بر اساس بررسی ها که به واسطه معیارهای مرتبط به بازگشت سرمایه و مشارکت مشتری صورت گرفته است بهبود 15 الی 20درصدی در اثر بخشی بازاریابی قابل مشاهده خواهد بود . در بازاریابی دیجیتال در صنعت 5گام برای ورود به عرصه بازاریابی دیجیتال لازم است که در اینجا به انها اشاره میکنیم.

1-درک واقعی مشتری :درک مشتری و شناخت مشتری همچون یک تعهد است رد یابی تحلیل و تفسیر رفتار مصرف کننده و نگرش وی باید به فرایند مداوم و حتی دقیقه به دقیقه تبدیل شود چنین رویکردی نه تنها گامی مهم در هدف گذاری و شکل دادن به محتوا و تجارب تلقی میشود.  بلکه در بهینه سازی نحوه ارائه یک قابلیت مهم از اهمیت برخوردار است.

2-ارائه یک تجربه برتر: بازاریابی ، فروش ،پشتیبانی ،خدمات و عملیات نقشی کلیدی در بسیاری از بخش های فرایند خرید مشتری برعهده دارد اما عملیات دیگری نیز وجود دارد که از اهمیت فراوانی برخوردار است نظیر مدیریت سفارشات و.. این چنین فعالیتها بطور معمول بخش اعظمی از توجه بازاریابان را به خود اختصاص می دهند اما مسلما تجارتی که به واسطه این سیستم ها شکل میگیرند . در شکل دهی درک مشتری از توان یک نام تجاری در پاسخ و انتظارات وی نکته کلیدی است.

3-گزینش فناوری بازاریابی مناسب : رضایت بخش برای مشتری مستلزم فناوری بازر یابی است که میتوان فرایند ها را خودکار سازد تعاملات را شخصی سازی کند و انواع فعالیتها را هماهنگ کند فناوری های بازار یابی بطور اختصاصی نقش کلیدی در فناوری تکنولوژی دارند تا با راه حلهای ارائه شده بیشترین تاثیر را بر تجربه مشتری داشته باشند.

4-پیاده سازی فرایندها و هدایت : فناوری فراهم اورنده تجربه مشتری است اما مستلزم حضور افراد فرایند و هدایت است تا از انجام انچه که از فناوری انتظار میرود اطمینان حاصل شود .شکست در ایجاد دستور العمل هایی برای تعیین نحوه به کارگیری بخش های مختلف سازمان از تکنولوژی و چگونگی تسهیم داده در سراسر سازمان ممکن است.

5-استفاده از بهترین مقیاس ها برای پیشبرد موفقیت :ت وانایی نظارت پیگیری و مدیریت اثر بخشی سرمایه گذاری های بازاریابی ارزیابی اثر بخشی باید بر اساس مقیاس های فراتر از مجموعه ای از معیارهای محدود موجود صورت بگیرد برای نمونه در حالی که کسب و کار های مختلف گرایش بیشتری به مشتری محوری پیدا میکنند. معیارهای هم باید بر فعالیتهای مشتریان تمرکز کنند نه فقط محصولات یا فرایندهای منطقه ای…

تیم طراحی سایت پزشکی وبینو امیدوارم است اطلاعات مفیدی را ارائه داده باشد.

دیجیتال مارکتینگ صنعتی
دیجیتال مارکتینگ صنعتی

در ادامه توجه شما را به تماشای ویدئویی در ارتباط با دیجییتال مارکتینگ دعوت می کنیم .

Click to rate this post!
[Total: 1 Average: 5]

6 دیدگاه :

  1. سلام و خسته نباشید . واقعا ممنون از اطلاعات خوب و دقیقی که در مورد دیجیتال مارکتینگ صنعتی در سایتتون گذاشتید . من به شخصه خیلی مطالب مفید و جدیدی از این مقاله دریافت کردم .

  2. سلام مرسی برای اطلاعاتتون . قیمت دیجیتال مارکتینگ صنعتی خیلی نسبیه و به پروژه ها بستگی داره ، در حال حاضر برای پروژه های متوسط که اطلاعات و ابعاد معمولی دارند قیمت چه قدر؟

    1. با سلام . بله دقیقا همین طور است و براساس پروژه قابل تعیین می باشد . برای دریافت اطلاعات دقیق تر با شماره ۰۲۱۶۶۷۸۰۷۳۴ تماس حاصل فرمائید .

  3. با توجه به مقاله دیجیتال مارکتینگ صنعتی در حال حاضر یکی از بهترین روش هایی که برای کسب درآمد می تونه استفاده بشه . درآمد فردی که این کار رو انجام میده و تخصصش رو داره چه قدر می تونه باشه ؟

    1. با سلام . دقیقا حق با شماست و از بهترین تخصص ها برای کسب درآمد محسوب می شود . برای دریافت قیمت با ۰۲۱۶۶۷۸۰۷۳۴ تماس حاصل فرمائید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

?>